Reserveren en reizen met de Kolibrie

Reserveren van de Kolibrie

De Kolibrie rijdt volgens de tijden die zijn aangegeven in de dienstregeling. De Kolibrie rijdt alléén als u deze reserveert. Reserveren is gratis en kan via de 9292 reisplanner of via het reserveringssysteem. Wilt u nog sneller reserveren? Klik dan hier en log in met uw Mijn Syntus account.

U reserveert de Kolibrie in de volgende drie eenvoudige stappen:

  1. Plan uw reis
  2. Reserveer uw reis
  3. Bevestig uw reis

Na uw reservering krijgt u een e-mail met een reserveringsnummer. Dit nummer is een bevestiging dat uw reservering geslaagd is. U kunt met de link in deze e-mail nog tot 1 uur voor vertrek wijzigingen aanbrengen in uw reservering.

Als u hulp wilt bij het reserveren, neemt u contact op met de Klantenservice (zie de contactopties onderaan deze pagina). U kunt ook voor andere personen reserveren.

Reizen met de Kolibrie
Als u een reservering voor de Kolibrie hebt gemaakt, loopt u naar de halte op het tijdstip dat in de dienstregeling vermeld staat. U vindt deze tijden op onze website en op de halte. Bij het instappen op de Kolibrie toont u uw reserveringsnummer ter controle aan de chauffeur. Zorg dat u dit nummer altijd bij de hand heeft als u met de Kolibrie reist.

Klik hier voor de algemene voorwaarden.

Let op: De Kolibrie rijdt op oudejaarsavond niet na 20.00 uur. Op Eerste en Tweede Kerstdag en op Nieuwjaarsdag rijdt de Kolibrie als op zondag.